Grafička dizajnerica i autorica izložbe Sinteze/ Syntheses Miranda Herceg pregledala je radove pristigle na natječaj i izabrala najbolje:
Na ovaj natječaj pristigao je 33 rada. Iskreno hvala svima na odazivu! Moj odabir najboljih između mnogih jako dobrih je sljedeći:
U KATEGORIJI OSNOVNOŠKOLSKOG UZRASTA
I NAGRADA:
II NAGRADA
U KATEGORIJI SREDNJOŠKOLSKOG UZRASTA
I NAGRADA
II NAGRADA
jednakovrijedno dijele:
Miranda Herceg
Galerija radova:
Bianca Mataija (17 godina) „Ptice“; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Hanna Štemberger (16 godina) “Spiderman into the Spider-verse”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Andrea Rubčić (17 godina) “Plakat majstori iluzije”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
David Ilić (17 godina) “Lock Stock and Two Smoking Barrels”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Elena Širola (15 godina)“Maleficent”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Ivan Samuel Sečen (17 godina) “Spiderman”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Ivona Štefančić (16 godina) “Taxi”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Kali Bratonja (17 godina) “Arrival” ; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Katarina Kovačević (17 godina) “Mulan”; Škola za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću, Zabok
Lana Tić (17 godina) “el camino”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Laura Voški (16 godina) “standbyme”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Lucija Prpić (16 godina) “Dirty Dancing”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Luka Pešić (17 godina) “Amelie”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Matija Otočn (17 godina) “Hitman”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Mauro Grubiša (16 godina) “Amelie”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Nicol Uzelac (17 godina) “Maleficent”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Nina Damjanović (16 godina) “The Wolf of Wall Street “; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Patricia Pilat (16 godina) “Spider-man”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Petra Nemarnik (15 godina) “Falling Inn Love”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Raian Jurišević (17 godina) “IT”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Sara Todorović (16 godina) “IT”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Sara Travaš (16 godina) “Inferno”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Sven Sladojević(17 godina) “Vrijeme je novac”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Tin Gvozen (16 godina) “Spužva Bob”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Tin Vičić (15 godina) “Deadpool 2”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Tina Mikičić (16 godina) “Joker”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Vanessa Šogolj (16 godina) “To all boys i ve loved before”; Prirodoslovna i grafička škola Rijeka
Vito Vidović (18 godina) “Matrix”; Škola za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću, Zabok
Čestitke od srca svim mladim kreativcima!
Nagrade nagrađenima ćemo poslati poštom na adrese škola!
____________________________________________________________________________________________
Natječaj za djecu i mlade
uz izložbu dizajna plakata Sinteze /Synthese autorice Mirande Herceg održane u Galeriji ULUPUH, Zagreb, Tkalčićeva 14
Dragi mladi kreativci!
Sjetite se filmova koje ste gledali u kinu. Jeste li primijetili filmske plakate?
Plakat je sredstvo vizualnih komunikacija. Plakat komunicira, prenosi poruku na koju gledatelj reagira. Iako su digitalni mediji u današnje vrijeme dominantniji od tiskanih, plakat je još uvijek jedno od najčešćih formi vizualnih komunikacija, a dizajnerima jedan od najpoželjnijih zadataka.
Plakat ne gledamo ni ne čitamo iz blizine, ne držimo ga kao knjigu u rukama, već ga najčešće gledamo iz daljine, u prolazu. Stoga je važno da je plakat vizualno uočljiv. On mora privući pažnju, pa makar ne iščitali sve informacije odjednom. Pogled promatrača plakat može izazvati slikom, bojom i tekstom. Kad govorimo o slici, to može biti fotografija ili ilustracija – crtež. Iako se u povijesti plakata među najznačajnijim ostvarenjima nalaze upravo ilustrirani plakati, kao što su npr. radovi Toulouse Lautreca ili američkog autora plakata Saul Bassa npr. za film Vrtoglavica, u današnje vrijeme na plakatima dominira fotografija.
Kad govorimo o tekstu, na plakatu nije poželjno stavljati puno teksta, jer će nam tako biti izloženo previše informacija, pa možda zato nećemo uspjeti zapamtiti niti jednu, ili će tekst, ako ga je puno, biti napisan sitnim slovima, pa ga nećemo uspjeti pročitati. Što se tiče boja, kombinacije boja, njihovi odnosi i kontrasti, mogu itekako doprinijeti uočljivosti plakata i iščitavaju poruke koju on prenosi.
Filmski plakat je sredstvo promocije filma, i on je, osim ispred kina i na plakatnim mjestima, našao mjesto na internetu i na ostalim digitalnim medijima kao vizualni materijal uz tekst ili kritiku filma.
Rješenje filmskog plakata ne razlikuje se samo po tome koristi li se fotografija ili ilustracija. Ponekad na plakatu vidimo prizor iz filma i glavne glumce, a ponekad vidimo neki simbolički prikaz ideje ili poruke filma. Prizor na fotografiji ne mora biti scena iz filma, jer ideja i poruka filma mogu biti prikazane metaforički ili jednostavno upotrebom nekog simbola. Važno je ipak da ne zaboravimo naslov, jer nam ipak treba kad kupujemo kartu za kino.
Napravite plakat za vaš omiljeni film, ili za film koji ste nedavno gledali. U izradi vašeg plakata slobodno koristite tehnike koje su vam najdraže i kojima se najbolje izražavate. To može biti kolaž (na primjer od raznih izrezaka slova i fotografija iz časopisa), crtanje i slikanje (preporučam neku izražajniju tehniku zbog jačih i uočljivijih boja, npr. flomasterom, tušem, pastelnim bojama, temperama).
Fotogalerija:
Hotel za pse
Hotel za pse, vizualni identitet
Od do
Od do, vizualni identitet
Prvi udah filma
Poziv se odnosi na male i mlade kreativce do 18. godine starosti!
Fotografije vaših uradaka pošaljite nam e-poštom na adresu kreativci3@gmail.com najkasnije do 18. listopada 2019. U mailu navedite ime i prezime, koliko godina imate, ime škole te ime mentora.
Željno očekujemo Vaše radove!
Natječaj je osmislila i priredila Miranda Herceg, grafička dizajnerica i autorica izložbe Sinteze/ Syntheses.
Vaši će radovi biti objavljeni na ovoj stranici u zasebnoj online galeriji, a autor/autorica najboljeg/najzanimljivijeg rada bit će nagrađen/a bogatom nagradom.
Program Natječaja za male i mlade kreativce u 2019. godini podržava Ministarstvo kulture Republike Hrvatske.
Najnoviji komentari